Trööögt! ;(

Denna vecka har träningen verkligen varit vilande! Har brottats med en förskylning och lite annan galenskap! Kände att behöver nog lägga om min träning lite! SÅ nu ska jag köra varannan dag Kardio ( plus 3 magövningar) och resterande dagar ska jag köra styrka! Hade tänkt mig ett "nästan" helkropps pass! Ska trycka in en vilodag och ett ben & rumpa pass samt försöka att äta lite hälsosammare! <3 Kram på er alla.....

BRÖST

1 BÄNKPRESS
2 CABELMASKINEN

TRICEPS

1 DRAG NERÅT MED STÅNG
2 TRYCK NERÅT MED EN FITNESSBOLL

BICEPS

1 CABELMASKINEN DRAG UPPÅT MED STÅNG
2 ENARMS DRAG MOT DIG SJÄLV I CABELMASKINEN

Gillar just nu  Cabelmaskinen<3  Mycket roligt och inspierande där....

RYGG

1 BRETT GREPP MED STÅNG MOT BRÖSTET
2 SMALT GREPP MED V-STÅNG NETÅT
3 RYGGRESNING

Kram kram...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0