Bränn fett i cirkel!

I dag körde jag ett cirkel pass från fitness magazine!!! ;) www.fitness-magazine.com Månadens PT Marie Larsson hade satt ihop det! Riktigt bra! :) Tog inga pauser mellan övningarna! Det blev dock lite paus  när jag skiftade övning! Hade inga hantlar här hemma! Så PET-flaskor fick duga! ;) ovh Olivias hopprep!







Var på Entre igår och såg på bio med barnen! Stressad och smått hysterisk och ute i sista stund blir vi stoppade av en tjej som delade ut Shampo Sunsilk ! Varpå hon frågar om hon  får ta några bilder på mig för hon tyckte att jag hade coool stil!!! ;), då jag kunde få vara med i tävlingen ...... Hi hi! Lite coolt är det! Rösta gärna!!! En weekend till Stockholms Elle-gala är vinsten! www.minoutfit.se

Fortsätt att träna oavsett vad ni gör! Det finns alltid tid till det! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0