Plåtning...... ;)

Mitt emellan valspurt och träningspass så måste ett "model för för en dag" klämmas in! Min gulliga väninna Heidi   ringde och frågade om vi ville hänga med!!! Min flickor jublade.... De älskar att bli fotograferade! Sagt och gjort...:) Stresssandes in till stan med barn vin läsk chips och massor med regn!!!:).... kom vi äntligen fram till Model Lab!



Olivia och Heidi blir sminkade!!!



Amanda tränar på posen och Olivia har myror i brallorna och vet inte riktigt vad som ska hända!!! <3



Ha Ha!! Heidi tog denna bild för att beskriva mig i ett nötskal..... Vädur Maria såsom hennes dotter! :)

Efter sminkningen och när vi var fina i håret började plåtningen! Barnen kände sig hur bekväma som helst men jag var lite stel..... Lite senare kändes det lite bättre!!! Hi Hi JÄTTE FINA BILDER blev det i alla fall! Nu bär det iväg till Stockholm för lite valvaka! Heja KD och Göran!


Bilderna.... <3












Pussili puss... Ska försöka hitte ett roligt gym i Stockholm!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0