Hjärnan fungerar inte utan kolhydrater! SANT!!!!!

Hjärnan fungerar inte utan kolhydrater! SANT!!!!  Man snurrar till det och blir även trött som f.... Idag har jag sagt onsdag åt måndag hela tiden! Varit där men ändå inte där! :0! Tidningen var på jobb idag och intervjua oss..... sa väl inget  konstigt! Lämnade in min dator på IT idag efter att ha blivit raderad ur systemet! Klockrent att det skulle drabba mig!

Lite jobbigt nu att dieta och framförallt såååååå tråkigt.....

Idag har jag ätit.... 

Frukost Yoghurt 0,5
Lunch  Kycklingfile, räkor och minikeso (pressad citron... ;)
Middag  Grillad kycking, stekt ägg och minikeso

Känner verkligen att man är trött, orkade knappt köra ett benpass idag! Körde med lätta vikter! :)

I alla fall,  i all denna yrsel och trötthet har min dotter tagit brons i höjdhoppp!!!!! :)

Jag var funktionär (Amandas klubb som var värd) på längdhopp och råkade skriva fel på ett hopp!!!!!!  Ser framemot i morgon kväll.... Ska äta en sallad!!!!:):) (min kära ska så klart :0 vänta tills på lördag.... han måste ju vara ett strå vassare.... ;)

Pööööss och Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0