Kräftor!!! <3

I dag ska vi frossa i kräftor och annat gooooottt! Planerade en kräft-fest innan impulsen kom att prova på deff!

Igår var det femte dagen på dieten! Mycket märkligt men dag fem kändes sjukt mycket bättre än dag fyra!!! (Jag hade ju förberett mig för min mustiga salllad på kvällen men kände inte riktigt för den så det blev några fatttiga salladstrå och ett glas rött <3 iställlet! (..elller två!)

Bäst att mäta mig innan fuskar frooosandet börjar!

Tips på god kräftlag är:

2 dl vatten
1 dl salt
nypa socker
1 burk mörk öl
Krondill/senapsfrö

Koka upp allting och låt det svalna! I med de köpta upptinade kräftorna och låt de ligga några timmar! Blir super gott!

Helt underbart väder idag! Luktar så friskt! Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0